مای ربات

مای ربات

آموزش رباتیک و مکاترونیک و ساخت ربات
مای ربات

مای ربات

آموزش رباتیک و مکاترونیک و ساخت ربات

نتایج هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران، عصر شنبه با معرفی و تقدیر از تیم‌های برتر لیگ‌های مختلف این مسابقات پایان یافت.

به گزارش خبرنگار فناوری ایسنا، در این مسابقات که به طور رسمی از روز پنج شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، بیش از 320 تیم از ایران و حدود 35 تیم از 13 کشور خارجی در 19 لیگ به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها در لیگ ربات‌های انسان نمای نوجوان، تیم Beh ROBOT از دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان ضمن کسب رتبه اول عنوان بهترین تیم از لحاظ فنی را نیز کسب کرد .

در لیگ ربات‌های انسان‌نمای کودک هم AUT Man از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، Sorobo از دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان و Beh ROBOT از دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند. Beh ROBOT همچنین موفق به کسب عنوان بهترین تیم از لحاظ فنی شد.

مسابقات روبوکاپ آزاد ایران

در لیگ ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک هم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، AUT Parsian از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و Immortial از دانشگاه علم و صنعت ایران حائز رتبه های اول تا شوم شدند. عنوان بهترین تیم لیگ از لحاظ فنی هم به AUT Parsian رسید.

در لیگ امدادگر واقعی هفتمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران هم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین بر سکوی اول ایستاد، Yra از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، دوم شد و مقام سوم مشترکا به FKR2 از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و تیم آریانا از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز رسید.

Rescue از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند هم بهترین ربات در جابه‌جایی اجسام شناخته شد.

از لحاظ قابلیت عملکرد هوشمند MRL از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین اول شد و در رقابت ربات‌ها از لحاظ قابلیت گذر از موانع صعب‌العبور MRL اول و Yra دوم شد.

MRL از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، قهرمانی لیگ ربات‌های خانگی را نیز به افتخارات امسال خود افزود.

به گزارش ایسنا در لیگ ربات‌های مین یاب خودکار، MFT از مجتمع فنی تهران، اول شد، مقام دوم به Wise از دانشگاه جامع علمی و کاربردی واحد آذربایجان‌شرقی رسید و فربد از دانشگاه آزاد اسلامی شیرگاه حائز رتبه سوم شد.

در لیگ ربات‌های مین‌یاب دستی هم، Yrs از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اول شد، Aram از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مجلسی، دوم شد و مقام سوم مشترکا به تیم سفیر سما اراک 2 از آموزشکده فنی و حرفه‌‌یی سما اراک و البرز از هواصنعت ایرانیان رسید.

در ربات رقابت فنی ربات‌های مین‌یاب هم هیچ تیمی شایسته مقام اول و دوم شناخته نشد و ART از دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر و البرز امیرکبیر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر مشترکا سوم شدند.

در لیگ ربات نمایشی دانشجویی، تیم دانشگاه شهاب دانش قم، رتبه اول، ویستا فن‌آوران امیرکبیر از مرکز رشد دانشگاه امیرکبیر، رتبه دوم و MSA از دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس رتبه سوم را کسب کرد.

در لیگ ربات‌های پرنده مقام اول باز هم به تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین رسید، مقام دوم را تیم پارک علم و فناوری سمنان کسب کرد و FSR از دانشگاه فارس سوم شد.

تیم نصر از بخش آزاد هم بهترین تیم لیگ از لحاظ فنی شناخته شد.

در لیگ ربات‌های زیردریایی سنگین وزن، MRL از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین اول شد و در لیگ ربات‌های زیردریایی سبک وزن کاسپین از B&M، مقام اول و سونامی از پژوهشسرای خواجه‌نصیر طوسی مقام دوم را کسب کردند.

بهترین تیم فنی طراحی ربات زیردریایی هم MRL شناخته شد.

در لیگ ربات‌های فوتبالیست استاندارد نیز مقام اول به MRL، مقام دوم به AUT – Nao Team از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مقام سوم به Berlin united – Naoth از دانشگاه هامبولت برلین آلمان رسید.

مسابقات روبوکاپ آزاد ایران

این تیم آلمانی از لحاظ نوآوری در تحقیق هم حائز مقام اول شد و پس از این تیم، MRL و Dutch NAO – TEAM از دانشگاه آمستردام هلند دوم و سوم شدند.

همچنین در بخش شبیه‌سازی هفتمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران و در لیگ فوتبال سه بعدی، مقام اول به UT – Austian – Villa از دانشگاه تگزاس آستین آمریکا رسید، Robe – Canes از دانشگاه میامی آمریکا، دوم شد و مقام سوم هم به CIT3D از موسسه تکنولوژی چوانگ‌چو چین رسید.

Tempux3D از دانشگاه فردوسی مشهد هم برنده جایزه بهترین ارائه تیمی در این لیگ شد.

در لیگ فوتبال دو بعدی هم مارلیک از دانشگاه گیلان، ریتون از دانشگاه شهیدرجایی و هفاسیتوس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در لیگ شبیه‌ساز عامل امداد، مقام اول به ZJU – Base از دانشگاه چجیانگ چین، مقام دوم به AUT-SOS از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مقام سوم به ESldlas از دبیرستان علامه حلی رسید. عنوان برتر از لحاظ ارائه تیمی هم به FC Portugal از دانشگاه Porto پرتغال رسید.

در لیگ ربات امدادگر مجازی MRL از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، اول شد و Yildiz از دانشگاه صنعتی ییلدیز ترکیه دوم شد. جایزه بهترین ارائه تیمی ربات امدادگر مجازی هم به Uva – Reseue از دانشگاه آمستردام هلند رسید.

در بخش دانش‌آموزی مسابقات ربوکاپ آزاد ایران (ایران اپن 2012) هم در لیگ فوتبال الف وزن آزاد، FTAT از دبیرستان فرزانگان تهران، مقام اول، A2Z از دبیرستان فرزانگان شماره 2 تهران، مقام دوم و Nice and Slow از دبیرستان علامه حلی شماره 3 تهران مقام سوم را کسب کردند.

در لیگ فوتبال ب سبک وزن هم مقام اول به Fast & smart از پژوهشسرای دانش‌آموزی حاج امرالله خبازی فریدون‌کنار، مقام دوم به Helli 4 LW از دبیرستان علامه حلی شماره 4 تهران و مقام سوم به FTRLW از دبیرستان فرزانگان تهران رسید.

در لیگ فوتبال ب وزن آزاد هم به ترتیب نقش جهان از دبیرستان شهید اژه‌‌یی اصفهان، Master and commander از دبیرستان علامه حلی شماره 3 تهران و Emam Javad ET از دبیرستان امام جواد (ع) حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در لیگ ربات‌های امدادگر ابتدایی الف هم سینا 2 از مجتمع آموزشی ابوعلی سینا و FDMX از دبستان شهید دانش‌بخش به ترتیب اول و دوم شدند.

به گزارش ایسنا در لیگ ربات‌های امدادگر ب هم R2T از مرکز پژوهش رازی مشهد، حلی پایدار از دبیرستان علامه حلی تهران و polaris دبیرستان امام صادق (ع) اصفهان به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

در لیگ ربات‌های امدادگر پیشرفته الف مقام اول به کاسپین از دبیرستان شهید اژه‌‌یی 2 اصفهان، مقام دوم به صدرا ربات از شرکت نوآوران خلاق صدرا و مقام سوم به کاوش از مجتمع آموزشی قلم رسید.

در لیگ امداد دانش‌آموزی فضای مشترک، تیم انرژی اتمی از دبیرستان انرژی اتمی تهران اول شد و در لیگ نمایش ربات‌های دانش‌آموزی ابتدایی IRUBOT از بخش آزاد، اول و AI از آموزشگاه هوش مصنوعی دوم شد.

جایزه ویژه کمیته فنی در نمایش ربات‌های دانش‌آموزی ابتدایی هم به تیم برمودا از پژوهشسرای امام صادق (ع) بم رسید.

در لیگ نمایش ربات‌های دانش‌آموزی پیشرفته نیز Pipe Isnpection از دبیرستان علامه حلی شماره 3 تهران، فرزانگان 2 از دبیرستان فرزانگان شماره 2 تهران و خرد از دبیرستان منظومه خرد به ترتیب در رتبه های اول تا سوم ایستادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد