مای ربات

مای ربات

آموزش رباتیک و مکاترونیک و ساخت ربات
مای ربات

مای ربات

آموزش رباتیک و مکاترونیک و ساخت ربات

موفقیت های ایران در مسابقات جهانی روبوکاپ 2012

رییس کمیته ملی روبوکاپ ایران از کسب دو موفقیت تیم های ایرانی شرکت کننده در مسابقات جهانی روبوکاپ 2012 مکزیک خبرداد .
آقای موسی خانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما افزود‌ : دراین رقابت ها تیم MRLدانشگاه آزاد اسلامی قزوین توانست به عنوان قهرمانی بخش رقابتی چند عامله در لیگ شبیه ساز امداد دست یابد .
وی گفت : در این لیگ تیم هایی از کشورهای آمریکا ، پرتغال ، آلمان ، ژاپن ، چین ، تایلند ، مصر، برزیل ، اتریش ، هلند وایتالیا شرکت دارند و تیم هایی از دانشگاه های پرتغال و ژاپن در جایگاه دوم و سوم این بخش قرار گرفتند.
رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران همچنین گفت : در رقابت های فنی لیگ فوتبالیست سایز متوسط مسابقات جهانی ربوکاپ مکزیک 2012 ، تیم مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوینMRL مقام دوم را از آن خود کرد .
موسی خانی افزود : در این دوره از رقابت ها در مرکز تجارت جهانی شهر مکزیکو سیتی کشور مکزیک ، تیم پرتغال به مقام نخست دست یافت و تیمی از کشور چین هم به مقام سوم رسید.
مسابقات جهانی روبوکاپ 2012 در مکزیک ، 29 خرداد آغاز به کار کرد و تا 14 تیر به کار خود ادامه می دهد .
این رقابت ها در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی ، با حضور بیش از 500 تیم در لیگ های مختلف از جمله روبات انسان نما، فوتبالیست سایز کوچک و فوتبالیست سایز متوسط، خانگی، امدادگر، شبیه ساز دو بعدی فوتبال، امداد و نجات و مجازی و لیگ های فوتبالیست یک به یک و دو به دو و روبات co space (روبات های همکار) برگزار می شود. 
تیم های روبوکاپ دانشگاه های آزاد اسلامی، صنعتی امیرکبیر، علم وصنعت، گیلان و فردوسی مشهد چند تیم از 32 تیم دانشجویی و دانش آموزی ایران هستند که به این رقابت ها اعزام شده اند .

تهران / واحد مرکزی خبر  1391/04/03 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد