مای ربات

مای ربات

آموزش رباتیک و مکاترونیک و ساخت ربات
مای ربات

مای ربات

آموزش رباتیک و مکاترونیک و ساخت ربات

راه‌اندازی دوره دکتری رباتیک در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از راه‌اندازی دوره دکتری رشته رباتیک در این دانشگاه خبرداد و گفت: تا پایان امسال برنامه نهایی این دوره تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علیرضا رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر صبح امروز در مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات رباتیک این دانشگاه افزود: سومین دوره پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد رشته رباتیک در این دانشگاه صورت گرفته است که بر این اساس دوره دکتری این رشته نیز در دانشگاه راه‌‌اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: برنامه داریم تا پایان امسال مراحل تصویب دوره دکتری رشته رباتیک را در شورای عالی برنامه‌ریزی آموزش عالی طی کنیم تا سال آینده نخستین گروه دانشجو در این دوره پذیرش شود.

به گفته رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر پذیرش دانشجو در دوره دکتری رباتیک براساس آزمون نیمه متمرکز دکتری و استعدادهای درخشان است.

رهایی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشگاهی پیشرو در حوزه آموزش مهندسی است، گفت: دراین دانشگاه پژوهشکده و گروه آموزشی رباتیک راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقات جام دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: در این مسابقات تیم‌هایی از کشورهای یونان و آلمان حضور دارند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: ارتقاء دانش بومی در زمینه رباتیک و هوش مصنوعی، شناسایی و معرفی محصولات و شرکت‌های موفق داخلی مرتبط با رباتیک و هوش مصنوعی، فراهم سازی بستر لازم برای عرضه ایده‌های جدید محققان و تجاری سازی محصولات از اهداف برگزاری مسابقات رباتیک این دانشگاه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد