مای ربات

مای ربات

آموزش رباتیک و مکاترونیک و ساخت ربات
مای ربات

مای ربات

آموزش رباتیک و مکاترونیک و ساخت ربات

آشپزی و پیش‌خدمتی به ربات سپرده شد/ 20ربات با چهره‌های مختلف در

پیشخدمتها با لبخندی بر لب در یک رستوران در چین جای خود را به پیشخدمتهایی شبیه فیلمهای علمی تخیلی داده که آشپزی کرده، غذا سرو کنند و علاوه بر خوشامدگویی به مشتریان گرسنه وظیفه سرگرم کردن آنها را حین غذاخوردن برعهده گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در رستورانی با نام "رستوران ربات "در چین 20 ربات غذا را برای مشتریان سرمیزها می آورند، پودینگ و نودل درست می کنند، مشتریان را راهنمایی کرده و آنها را سرگرم می کنند.

وقتی که یکی از مشتریان وارد رستوران می شود، ربات راهنما دست مکانیکی خود را دراز کرده و می گوید سلام آدم زمینی به رستوران ربات خوش آمدی! 

ادامه مطلب ...

هفته ی ملی رباتیک آمریکا

از ۱۵ آوریل هر سال به مناسبت تاسیس اولین موسسه رباتیک وابسته به دانشگاه کارنگی ملون (۱۹۸۰ میلادی) در ایالات متحده ، به مدت یک هفته جشنواره رباتیک برگزار می گردد . در طول این مدت برنامه های متنوعی برای گسترش علم رباتیک نظیر : میزگرد ، کنفرانس ، برنامه رونمایی از ربات ها و …. برگزار می گردد . جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید عبارت “national robotics week” را در اینترنت جست و جو نمایید .

دومین دوره جشنواره ی هفته ملی رباتیک در آمریکا در تاریخ ۹ تا ۱۷ آپریل ۲۰۱۱ برگزار می گردد. (۲۰ تا ۲۸ فروردین ۱۳۹۰)
۳۱ سال پیش یعنی سال ۱۹۸۰ در آمریکا رشته رباتیک تصویب شد و از پارسال تصمیم گرفته شد این هفته را در کل آمریکا جشن بگیرند بنابراین امسال دومین دوره این جشن بزرگ می باشد.

سایت جشنواره را می توانید در آدرس زیر مشاهده نمایید : 

http://www.nationalroboticsweek.org/